احادیث کے تمام کتب میں حدیث تلاش کیجئیے
سنن ترمذي
44:
كتاب الأدب عن رسول الله صلى الله عليه وسلم
کتاب: اسلامی اخلاق و آداب
1:
باب ما جاء في تشميت العاطس
باب: چھینکنے والے کی چھینک کا جواب دینا۔
2:
باب ما يقول العاطس إذا عطس
باب: آدمی کو جب چھینک آئے تو کیا کہے؟
3:
باب ما جاء كيف تشميت العاطس
باب: چھینکنے والے کا جواب کس طرح دیا جائے؟
4:
باب ما جاء في إيجاب التشميت بحمد العاطس
باب: چھینکنے والے کے
«الحمد للہ»
کہنے پر
«یرحمک اللہ»
کہہ کر دعا کرنا واجب ہے۔
5:
باب ما جاء كم يشمت العاطس
باب: چھینکنے والے کا جواب کتنی بار دیا جائے؟
6:
باب ما جاء في خفض الصوت وتخمير الوجه عند العطاس
باب: چھینکتے وقت آواز دھیمی کرنے اور منہ ڈھانپ لینے کا بیان۔
7:
باب ما جاء إن الله يحب العطاس ويكره التثاؤب
باب: اللہ تعالیٰ چھینک کو پسند کرتا ہے اور جمائی کو ناپسند کرتا ہے۔
8:
باب ما جاء إن العطاس في الصلاة من الشيطان
باب: نماز میں چھینک شیطان کی جانب سے آتی ہے۔
9:
باب كراهية أن يقام الرجل من مجلسه ثم يجلس فيه
باب: کسی کو اٹھا کر اس کی جگہ بیٹھ جانا مکروہ ہے۔
10:
باب ما جاء إذا قام الرجل من مجلسه ثم رجع إليه فهو أحق به
باب: مجلس میں بیٹھا ہوا آدمی کسی ضرورت سے اٹھ کر جائے۔
11:
باب ما جاء في كراهية الجلوس بين الرجلين بغير إذنهما
باب: بغیر اجازت دو آدمیوں کے بیچ میں بیٹھنے کی کراہت کا بیان۔
12:
باب ما جاء في كراهية القعود وسط الحلقة
باب: مجلس کے بیچ میں بیٹھنے کی کراہت کا بیان۔
13:
باب ما جاء في كراهية قيام الرجل للرجل
باب: آدمی کا آدمی کے
(اعزاز و تکریم کے)
لیے کھڑا ہونا
(یعنی قیام تعظیمی)
مکروہ ہے۔
14:
باب ما جاء في تقليم الأظفار
باب: ناخن کاٹنے کا بیان۔
15:
باب في التوقيت في تقليم الأظفار وأخذ الشارب
باب: ناخن کاٹنے اور مونچھیں تراشنے کے وقت کا بیان۔
16:
باب ما جاء في قص الشارب
باب: مونچھیں کترنے کا بیان۔
17:
باب ما جاء في الأخذ من اللحية
باب: داڑھی کے بال
(طول و عرض سے)
لینے کا بیان۔
18:
باب ما جاء في إعفاء اللحية
باب: داڑھی بڑھانے کا بیان۔
19:
باب ما جاء في وضع إحدى الرجلين على الأخرى مستلقيا
باب: ایک ٹانگ دوسری ٹانگ پر رکھ کر چت لیٹنے کا بیان۔
20:
باب ما جاء في الكراهية في ذلك
باب: ایک ٹانگ کو دوسری پر رکھ کر چٹ لیٹنے کی کراہت کا بیان۔
21:
باب ما جاء في كراهية الاضطجاع على البطن
باب: پیٹ کے بل
(اوندھے منہ)
لیٹنا مکروہ ہے۔
22:
باب ما جاء في حفظ العورة
باب: ستر
(شرمگاہ)
کی حفاظت کا بیان۔
23:
باب ما جاء في الاتكاء
باب: تکیہ اور ٹیک لگا کر بیٹھنے کا بیان۔
24:
باب منه
باب:۔۔۔
25:
باب ما جاء أن الرجل أحق بصدر دابته
باب: آدمی اپنی سواری پر آگے بیٹھنے کا زیادہ حق رکھتا ہے۔
26:
باب ما جاء في الرخصة في اتخاذ الأنماط
باب: غالیچہ
(چھوٹے قالین)
رکھنے کی رخصت کا بیان۔
27:
باب ما جاء في ركوب ثلاثة على دابة
باب: ایک سواری پر
(بیک وقت)
تین آدمیوں کے بیٹھنے کا بیان۔
28:
باب ما جاء في نظرة المفاجأة
باب:
(غیر محرم پر)
اچانک نظر پڑ جانے کا بیان۔
29:
باب ما جاء في احتجاب النساء من الرجال
باب: عورتیں مرد سے پردہ کریں اس کا بیان۔
30:
باب ما جاء في النهى عن الدخول على النساء إلا بإذن الأزواج
باب: شوہر کی اجازت کے بغیر ان کی عورتوں کے پاس جانے کی ممانعت۔
31:
باب في تحذير فتنة النساء
باب: عورتوں کے فتنے سے بچنے کا بیان۔
32:
باب ما جاء في كراهية اتخاذ القصة
باب: زائد بالوں کا گچھا اپنے بال میں جوڑنے کی حرمت کا بیان۔
33:
باب ما جاء في الواصلة والمستوصلة والواشمة والمستوشمة
باب: بال جوڑنے اور جڑوانے والی اور گودنا گودنے اور گودوانے والی پر وارد لعنت کا بیان۔
34:
باب ما جاء في المتشبهات بالرجال من النساء
باب: مردوں سے مشابہت اختیار کرنے والی عورتوں کا بیان۔
35:
باب ما جاء في كراهية خروج المرأة متعطرة
باب: عطر لگا عورت کے گھر سے باہر نکلنے کی حرمت کا بیان۔
36:
باب ما جاء في طيب الرجال والنساء
باب: مرد اور عورت کی خوشبو کا بیان۔
37:
باب ما جاء في كراهية رد الطيب
باب: خوشبو واپس کر دینا ناپسندیدہ اور مکروہ کام ہے۔
38:
باب في كراهية مباشرة الرجل الرجل والمرأة المرأة
باب: مرد کا مرد کے ساتھ اور عورت کا عورت کے ساتھ چمٹنا حرام ہے۔
39:
باب ما جاء في حفظ العورة
باب: ستر
(شرمگاہ)
کی حفاظت کا بیان۔
40:
باب ما جاء أن الفخذ عورة
باب: ران کے ستر
(شرمگاہ)
میں داخل ہونے کا بیان۔
41:
باب ما جاء في النظافة
باب: صفائی ستھرائی کا بیان۔
42:
باب ما جاء في الاستتار عند الجماع
باب: جماع کے وقت پردہ کرنے کا بیان۔
43:
باب ما جاء في دخول الحمام
باب: غسل خانہ میں جانے کا بیان۔
44:
باب ما جاء أن الملائكة لا تدخل بيتا فيه صورة ولا كلب
باب: جس گھر میں تصویر اور کتا ہو اس میں فرشتے داخل نہیں ہوتے۔
45:
باب ما جاء في كراهية لبس المعصفر للرجل والقسي
باب: مردوں کے لیے زرد رنگ میں رنگا اور قسی ریشم کا بنا ہوا کپڑا پہننا حرام ہے۔
46:
باب ما جاء في لبس البياض
باب: سفید کپڑے پہننے کا بیان۔
47:
باب ما جاء في الرخصة في لبس الحمرة للرجال
باب: مردوں کے لیے سرخ لباس پہننے کی اجازت کا بیان۔
48:
باب ما جاء في الثوب الأخضر
باب: سبز رنگ کے کپڑے کا بیان۔
49:
باب ما جاء في الثوب الأسود
باب: کالے کپڑے کا بیان۔
50:
باب ما جاء في الثوب الأصفر
باب: پیلے کپڑے کا بیان۔
51:
باب ما جاء في كراهية التزعفر والخلوق للرجال
باب: زعفران اور خلوق کا استعمال مردوں کے لیے مکروہ ہے۔
52:
باب ما جاء في كراهية الحرير والديباج
باب:
(مردوں کے لیے)
ریشم اور ریشم سے بنے ہوئے کپڑے مردوں کے پہنے کی حرمت کا بیان۔
53:
باب منه
باب:۔۔۔
54:
باب ما جاء إن الله تعالى يحب أن يرى أثر نعمته على عبده
باب: اللہ تعالیٰ اپنے بندے پر اپنی نعمت کا اثر دیکھنا پسند کرتا ہے۔
55:
باب ما جاء في الخف الأسود
باب: کالے موزوں کا بیان۔
56:
باب ما جاء في النهى عن نتف الشيب
باب: بڑھاپے کے
(سفید)
بال اکھیڑنے کی ممانعت۔
57:
باب إن المستشار مؤتمن
باب: مشیر یعنی جس سے مشورہ لیا جاتا ہے اس کو امانت دار ہونا چاہئے۔
58:
باب ما جاء في الشؤم
باب: نحوست اور بدبختی کا بیان۔
59:
باب ما جاء لا يتناجى اثنان دون ثالث
باب: تین آدمی ہوں تو ایک کو چھوڑ کر دو کانا پھوسی کریں یہ درست نہیں ہے۔
60:
باب ما جاء في العدة
باب: عہد و پیمان کا بیان۔
61:
باب ما جاء في فداك أبي وأمي
باب: ”میرے ماں باپ آپ پر قربان ہوں“ کہنے کا بیان۔
62:
باب ما جاء في يا بنى
باب: کسی کو پیار و شفقت سے ”میرے بیٹے“ کہنے کا بیان۔
63:
باب ما جاء في تعجيل اسم المولود
باب: نومولود کا نام جلد رکھنے کا بیان۔
64:
باب ما جاء ما يستحب من الأسماء
باب: پسندیدہ ناموں کا بیان۔
65:
باب ما يكره من الأسماء
باب: ناپسندیدہ ناموں کا بیان۔
66:
باب ما جاء في تغيير الأسماء
باب: خراب نام کی تبدیلی کا بیان۔
67:
باب ما جاء في أسماء النبي صلى الله عليه وسلم
باب: نبی اکرم صلی الله علیہ وسلم کے اسماء گرامی کا بیان۔
68:
باب ما جاء في كراهية الجمع بين اسم النبي صلى الله عليه وسلم وكنيته
باب: نبی اکرم صلی الله علیہ وسلم کا نام اور آپ کی کنیت دونوں ایک ساتھ رکھنا مکروہ ہے۔
69:
باب ما جاء إن من الشعر حكمة
باب: بعض اشعار میں حکمت و دانائی کی باتیں ہوتی ہیں۔
70:
باب ما جاء في إنشاد الشعر
باب: شعر پڑھنے کا بیان۔
71:
باب ما جاء لأن يمتلئ جوف أحدكم قيحا خير من أن يمتلئ شعرا
باب: پیٹ کا مواد سے بھرا ہونا
(گندے)
اشعار سے بھرے ہونے سے بہتر ہے۔
72:
باب ما جاء في الفصاحة والبيان
باب: فصاحت و بیان کا بیان۔
73:
باب منه
باب:۔۔۔
74:
باب منه
باب:۔۔۔
75:
باب منه
باب:۔۔۔
Share this: