احادیث کے تمام کتب میں حدیث تلاش کیجئیے

117: باب مَا جَاءَ فِي الْقِرَاءَةِ فِي الظُّهْرِ وَالْعَصْرِ
باب: ظہر اور عصر میں پڑھی جانے والی سورتوں کا بیان۔
سنن ترمذي حدیث نمبر: 307
حدثنا احمد بن منيع، حدثنا يزيد بن هارون، اخبرنا حماد بن سلمة، عن سماك بن حرب، عن جابر بن سمرة، ان رسول الله صلى الله عليه وسلم كان " يقرا في الظهر والعصر ب: السماء ذات البروج و السماء والطارق وشبههما " قال: وفي الباب عن خباب , وابي سعيد , وابي قتادة , وزيد بن ثابت , والبراء بن عازب، قال ابو عيسى: حديث جابر بن سمرة حديث حسن صحيح، وقد روي عن النبي صلى الله عليه وسلم انه " قرا في الظهر قدر تنزيل السجدة " وروي عنه انه كان " يقرا في الركعة الاولى من الظهر قدر ثلاثين آية، وفي الركعة الثانية قدر خمس عشرة آية " وروي عن عمر انه كتب إلى ابي موسى، ان اقرا في الظهر باوساط المفصل، وراى بعض اهل العلم ان القراءة في صلاة العصر كنحو القراءة في صلاة المغرب، يقرا بقصار: المفصل وروي عن إبراهيم النخعي، انه قال: تعدل صلاة العصر بصلاة المغرب في القراءة، وقال إبراهيم: تضاعف صلاة الظهر على صلاة العصر في القراءة اربع مرار.
جابر بن سمرہ رضی الله عنہ سے روایت ہے کہ رسول اللہ صلی الله علیہ وسلم ظہر اور عصر میں «وسماء ذات البروج»، «والسماء والطارق» اور ان جیسی سورتیں پڑھا کرتے تھے۔
امام ترمذی کہتے ہیں:
۱- جابر بن سمرہ رضی الله عنہ کی حدیث حسن صحیح ہے،
۲- اس باب میں خباب، ابوسعید، ابوقتادہ، زید بن ثابت اور براء بن عازب رضی الله عنہم سے بھی احادیث آئی ہیں،
۳- نبی اکرم صلی الله علیہ وسلم سے مروی ہے کہ آپ نے ظہر میں «الم تنزیل» یعنی سورۃ السجدہ کے بقدر قرأت کی،
۴- یہ بھی مروی ہے کہ آپ صلی الله علیہ وسلم ظہر کی پہلی رکعت میں تیس آیتوں کے بقدر اور دوسری رکعت میں پندرہ آیتوں کے بقدر قرأت کرتے تھے، عمر رضی الله عنہ سے مروی ہے کہ انہوں نے ابوموسیٰ رضی الله عنہ کو لکھا کہ تم ظہر میں «وساط مفصل» پڑھا کرو ۱؎،
۶- بعض اہل علم کی رائے ہے کہ عصر کی قرأت مغرب کی قرأت کی طرح ہو گی، ان میں (امام) «قصار مفصل» پڑھے گا ۲؎،
۷- اور ابراہیم نخعی کہتے ہیں کہ ظہر کی قرأت عصر کی قرأت سے چار گنا ہو گی۔

تخریج دارالدعوہ: سنن ابی داود/ الصلاة 131 (805)، سنن النسائی/الافتتاح 60 (980، 981)، (تحفة الأشراف: 2147)، مسند احمد (5/101، 103، 106، 108) (صحیح)

وضاحت: ۱؎: سورۃ البروج سے سورۃ لم یکن تک وساط مفصل ہے۔
۲؎: اور لم یکن سے اخیر تک قصار مفصل ہے۔

قال الشيخ الألباني: حسن صحيح، صفة الصلاة // 94 //، صحيح أبي داود (767)

Share this: